Vinn iPhone!

Jag är med i en tävling där man kan vinna en iPhone laddat med 1000 kronors refill från telia! :D
Allt man behöver gör är att svara på en fråga och man kan tävla både på sin blogg, facebook och twitter! :)

Frågan är hur många gratis sms man får varje månad om man har teliamax25.
Svaret på frågan är: 5000 gratis sms! :D

Min motivering är:

Kollar med min iPhone twitter
Pimpar hela telefonen med
glitter
Tar kort på kompisar och lyssnar till deras
fnitter
Lyssnar på musik så det i hela kroppen
spritter
Långsamt filma fåglar och deras
kvitter
Kolla facebook på bussen när jag ändå bara
sitter
Ojojoj detta skulle verkligen inte göra mej bitter!


Här hittar du tävlingen! :D

Lycka till alla som är med! :)

Kommentarer

Skriv en liten kommentar här:

Namn:
Du kommer väll tillbaka?

Din e-postadress: (lugn, bara jag ser den)

Vad heter din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0