Eurovision Song Contest

Ikväll är det då Eurovision Song Contest, jag har suttit och titttat både i tisdag och torsdags.
Det kmr bli f1 b utan sverige, men det finns inget att göra åt. :P -.-

Om man ska chansa på nån som jag tror kmr vinna så tror jag på Tysklnads Lena med låten Saterlite.
Min favorit ikväll är Frankrike men Jessy Matador med låten Allez Ola Ale, lr vad det heter. Turkiets bidrag Manga är oxå väldigt bra, kmr nte ihåg vad dom heter som sjunger.

Men min favorit i år som nte tog sej till finalen är ändå Litauen, Eastern European Funk med InCulto! :D

Så underhållande dans! xD Litauen har väldigt bra smak, dom gillar när det står fem killar och sjunger och dansar fult! Kolla bara in deras bidrag 2006! :D haha.
Kolla in han till vänster! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2010-06-02 @ 19:16:15
Postat av: VDSweden ♥ love sucks!

Har nu satt igång en tävling i våran blogg, där du kan vinna en VIP biljett till Twilight fan event! Vi gör det alltså möjligt för dig att se Taylor Lautner och Kristen Stewert om du är med i vår tävling.



Ha det bra hälsningar VDSweden!

2010-06-05 @ 17:21:13
URL: http://vdsweden.blogg.se/

Skriv en liten kommentar här:

Namn:
Du kommer väll tillbaka?

Din e-postadress: (lugn, bara jag ser den)

Vad heter din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0